4 maraton på 24 timer:
Gebyrer
50 kr.
Startsted og tid
Hundige Havn, hvor der er start og parkering samt depot med toilet og havbad.
Forplejning
BASIC-PRINCIPPET - Du sørger selv for depot.
Rutebeskrivelse
Ruten er 7,3 km. Du er velkommen til at løbe 7 km, 14 km, halvmaraton, 28 km, 35 km og maraton.
Andre bemærkninger
Tilmelding og betaling 50 kr. på Mobile Pay 40875947. Skriv navn, distance, telefonnummer og dato i kommentarfeltet.
Der er en tidsgrænse på løbet på 5 ½ time pr løb, det betyder, at jeg pakker sammen, men du får stadig din medalje og
godkendt løbet, selvom du bruger mere end 5½ time. Ved tilmelding accepterer du, at løbet foregår på eget ansvar.
Du giver ligeledes tilladelse til, at vi offentliggør dit navn på deltagerlisten og dit resultat på resultatlisten samt bruger
eventuelle billeder fra løbene. Der er medaljer til alle.
Resultatliste findes på hjemmesiden. Ligeledes diplom på hjemmesiden. REGLER Vi følger Klub 100 Marathon Danmarks regelsæt.
Der skal være minimum tre løbere, der stiller til start og
gennemfører maratonløbet.
Løbet aflyses dagen før kl. 18.00, hvis der ikke er tre maratonløbere til start, Løberen er selv ansvarlig for at få målt sin sluttid.
Tiden noteres på deltagerlisten i depotet. Uret må ikke stoppes undervejs. Urets autopause-funktion skal være deaktiveret.
Ved tilmelding accepterer du, at løbet foregår på eget ansvar. Der må ikke smides affald i naturen. Brug skraldespanden ved depotet
eller smid affaldet ud når du kommer hjem. Vi følger færdselsreglerne og tager hensyn til andre.
Cannonball, ide og regler
Cannonball maratonløb opstod i Danmark lige efter årtusindskiftet, sandsynligvis i løbeklubben "Hjulbenet" på Fyn ved Michael Nielsen - selv om det ikke blev kaldt cannonball dengang - og udviklede sig kraftigt i 2009/2010. Ordet "Cannonball" er opstået i forbindelse med den amerikanske film om sportsbiler, der racer over USA uden faste startsteder, således at politiet ikke kunne opspore og standse dem.
Cannonball marathonløb er løb, hvor hver deltager i princippet sørger helt for sig selv. Med tiden har der dog udviklet sig et lille arrangørbetalt depot med væske og andre former for fast føde (chokolade, frugt mm.). Ved Skinnermaraton serveres flere forskellige slags væsker, frugt, chokolade, vingummi, rosiner samt andre indfald afhængig af årstiden.
Der vil være en egen tilmeldingsprocedure til disse løb, som typisk vil have et deltagerantal på 5-50 deltagere. Løbene vil blive varslet med kort frist og vil have et symbolsk tilmeldingsgebyr.
Løbet bliver til noget, hvis der er mindst 5 personer, med intention om at gennemføre løbet, der stiller op, og mindst 3 af disse fuldfører løbet.
Vi starter samtidig på det annoncerede tidspunkt.
Vi løber samme rute (bestemt af arrangøren)
Hver deltager tager selv sin tid og noterer det ned i løbsprotokollen. Uret stoppes ikke undervejs. Efter løbet udleveres medalje, og diplom kan hentes på nettet.
Ved tilmelding accepterer du at løbe på eget ansvar. Vi må ikke svine på veje og stier. Færdselsreglerne, herunder evt. stop ved jernbaneoverskæring, skal overholdes.